کد خبر: ۵۳۰۵۹۹
زمان انتشار: ۰۸:۵۵     ۲۵ مهر ۱۴۰۲
ابو عبیده سخنگوی گردان‌های القسام با بیان اینکه بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ اسیر اسرائیلی و شاید هم بیشتر در اختیار ما قرار دارد و ۲۲ اسیر نیز تا این لحظه در حملات این رژیم به غزه کشته شدند. گفت: تهدید دشمن صهیونیستی به حمله زمینی به غزه هرگز ما را هراسان نمی‌کند و ما کاملا آماده‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری 598، ایرنا به نقل از الجزیره، سخنگوی گردان‌های القسام افزود: دشمن عادت کرده بود که مقدسات کشورها و ملت‌ها را بدون پاسخگویی زیر پا بگذارد.

وی با بیان اینکه دشمن از روز اول این نبرد تهاجم وحشیانه‌ای را آغاز کرد، گفت: دشمن اسرائیلی انتظار نداشت که یک نیروی عربی محاصره شده در غزه سخت ترین ضربه را در تاریخش به آن وارد کند.

سخنگوی گردان‌های القسام همچنین افزود که ۲۵۰ اسیر صهیونیستی نزد نیروهای مقاومت است که ۲۰۰ نفر از این افراد، اسیر القسام هستند.

ابوعبیده در ادامه گفت: تاکنون ۲۲ اسیر اسرائیلی در حملات صهیونیست‌ها به غزه کشته شدند و اسرای خارجی هم داریم که هنوز از هویت آنان مطمئن نیستیم و اگر شرایط فراهم شود، اسرای خارجی را آزاد خواهیم کرد.

وی همچنین با هشدار به رژیم صهیونیستی افزود: غزه گورستانی برای متجاوزان خواهد بود و شن‌های غزه، دشمن خود را خواهد بلعید و ورود آنان به غزه فرصت تازه‌ای خواهد بود تا به خاطر جنایاتشان بازخواست شوند.

پیش تر خالد مشعل رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در خارج گفته بود که مقاومت فلسطین همه سناریوها را از جمله حمله زمینی بررسی کرده است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی و اشغالگری آن، هیچ آینده‌ای در فلسطین ندارد و عملیات طوفان الاقصی به ما مردم فلسطین این فرصت را داد تا رژیم اسرائیل را از بین ببریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها